Реклама з оплатою за клік, а саме так переводиться PPC, з’являється перед клієнтом, коли він здійснює пошук. Користувач відправляє пошуковий запит, система обробляє його та показує йому найбільш відповідну цьому запиту рекламу. Тобто, якщо клієнт шукає шкільне приладдя, він бачить оголошення інтернет-магазину, що їх реалізує.
PPC – це особлива система, що дозволяє інвестувати в рекламу дуже мало. Вона підходить навіть для малих бізнесів, які тільки починають власну діяльність. Ми проводимо налаштування реклами з оплатою за клік на таких платформах, як:
- Google Ads;
- Facebook Ads.
Переваги Google реклами
- Отримання швидкого результату
Запустити рекламну кампанію можна за кілька днів. А ось потік клієнтів починається з першого дня, що є особливо вигідним для будь-якого бізнесу.
- Швидке отримання статистичних даних
Для проведення аналітики за результатами контекстної реклами не потрібно довго чекати на статистичні дані. Відстежувати динаміку, як і оптимізувати оголошення, можна в режимі реального часу.
- Налаштування реклами в Google відповідно до ваших цілей.
Ми проводимо налаштування контекстної реклами після детального вивчення цільової аудиторії. Це означає, що ми враховуємо геолокацію, вік, стать, соціальну діяльність та інтереси потенційних покупців, щоб потрапити саме в ціль.
Етапи налаштування реклами Google
Налаштування контекстної реклами відбувається за таким алгоритмом:
- Визначення цілей рекламної кампанії;
- Аналіз запитів цільової аудиторії;
- Аналіз сторінки (сайту) бізнесу;
- Створення контенту для оголошень (текстів та зображень);
- Налаштування рекламної кампанії.
Ми займаємося пошуковою, контекстно-медійною, відеорекламою на YouTube та за його межами. Також створюємо рекламу додатків.
Співробітництво із нами
Тільки третина бізнесменів використовує контекстну рекламу для просування власного сайту. Якщо ви все ще не замовили налаштування PPC через незнання його роботи чи страху витратити гроші на вітер, записуйтесь на консультацію і ми все вам розповімо ще докладніше.