Ermolaev Center

Кейс з просування багатофункціонального житлового комплексу у самому центрі Дніпра

Структура кейсу

1

1. Сторінка проекту: https://ermolaev.center

2. Тематика проекту: нерухомість

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Google Ads (Пошук та КМС)

6. Тривалість роботи: 01.12.2019 – 20.10.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Нерелевантні оголошення.

  • Не налаштовані мінус слова.

3

Завдання

  • Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова

  • Підготовка рекламних оголошень

  • Підготовка розширень

  • Вивантаження кампаній

  • Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок

  • Налаштування та підключення GTM, Google AnalyticsОптимизация рекламных кампаний 

  • Анализ результатов и предоставление отчета о проделанной работе

4

Етапи реалізації проекту

Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали з тестування. У перші місяці реклами розширили список мінус-слів, налаштували збирання аудиторій.

На етапі оптимізації удосконалили рекламні оголошення. Зібрали ремаркетингові аудиторії та розбили існуючі групи на більшу кількість, тим самим збільшивши кількість цільових оголошень з більш чіткою відповідністю ключових слів і смислів. Таким чином, підвищивши показник якості оголошень.

Після збору ремаркетингу аудиторій запустили ремаркетинг у КМС. Це допомогло підвищити конверсію на 37%.

 

5

Результати

КМС

Кампанія у КМС була запущена у грудні 2019 року та тривала до жовтня 2021 року. Майже за два роки було досягнуто високих показників. Наприклад, отримали понад 1100 конверсій. За бюджету за весь період 134 тис досягли 16,7 млн показів. Середня ціна за клік складала 2,57 грн.

Пошукова мережа

Пошукову кампанію також було запущено у грудні 2019 року і просування ведеться досі. За цей час ми здобули майже 1000 конверсій. Бюджет весь період становив 251 тис. Покази становили 1,3 млн.

6

Висновки

Перший пошук будь-якого об’єкта починається з пошукової системи.

І як важливо бути першим та надати кращу пропозицію майбутньому клієнту. Наш досвід дозволяє паралельно вести кілька рекламних кампаній. Саме це допомагає суттєво збільшити кількість клієнтів та нагадати про себе за допомогою інструментів ремаркетингу.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!