Luxcar

Кейс із пошуку водіїв у компанію “Uber”

Структура кейсу

1

1. Сторінка: luxcar.ua

2. Тематика проекту: пошук водіїв

3. Мета: знайти водіїв та зібрати нову базу

4. ГЕО: Київ

5. Майданчики для просування: Google ADS (КМС, Пошук, YouTube)

6. Тривалість роботи: 08.03.2021 – 06.09.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Маленька база водіїв

  • Ніколи не запускалась реклама

3

Завдання

  • Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова

  • Підготовка рекламних оголошень

  • Підготовка розширень

  • Вивантаження кампаній

  • Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок

  • Налаштування та підключення GTM, Google Analytics

  • Оптимізація рекламних кампаній

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали з тестування. На початковому етапі налаштували всі кампанії та якісно пропрацювали ключові та мінус-слова. Також додали фіксовані дані щодо аудиторій та налаштували збір аудиторій.

Паралельно із PPC запустили рекламу на відео у YouTube. Також запустили КМС на заздалегідь зібрані аудиторії.

Бюджет розподілили на 3 напрямки: Google пошук, відео YouTube та КМС.

Далі оптимізували рекламні оголошення та запустили ремаркетинг. Для цього розширили існуючі групи на більшу кількість. Це допомогло підвищити показник якості оголошень.

5

Результати

КМС

Кампанія КМС була запущена у тестовому режимі на 4 місяці. За цей час ми отримали понад 500 кліків за середньої ціни за клік 2,30 грн. Бюджет на цей період становив лише 1300 грн.

Поисковая сеть

Пошукова кампанія була запущена у березні 2021 року та тривала до вересня 2021 року. За цей час ми здобули майже 200 конверсій. При цьому бюджет на весь період становив 32,7 тис. грн

За 7 місяців вдалося отримати 350 конверсій, як було заплановано. Покази сягнули 1 млн.

 

6

Висновки

Ключовим етапом у будь-якій рекламній кампанії є посадкова сторінка. Саме її ми розробили спеціально під запит клієнта та зробили максимально конверсійною.

Також під час кампанії вдалося протестувати кілька гіпотез та майданчиків. Вибравши найуспішнішу, запустили ремаркетинг і це принесло більшість конверсій.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!