3. Мета: оформлення сторінки для подальшого просування через соцмережі
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Instagram
6. Тривалість роботи: серпень 2018 – досі
2
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт
Нема публікацій.
Не оформлені послуги, що є у торговому центрі.
Нова точка і немає впізнаваності.
3
Завдання
Опрацювання цільової аудиторії
Створення стратегії
Написання рубрик та контент-плану
Заповнення профілю
Модерація коментарів та повідомлень
Таргетована реклама
4
Етапи реалізації проекту
Насамперед створили сторінку та зробили всі потрібні підв’язки для таргетованої реклами. Розробили стратегію та написали контент-план.
Заповнення профілю почали з написання шапки профілю, заповнення контактів та перших публікацій.
Другим етапом було заповнення профілю. Прописали копірайти.
Заповнили Highlights (збережені історії).
Для залучення аудиторії використовували відео в IGTV. Це огляди товарів та магазинів, які є у ТЦ.
Одним із способів залучення та утримання аудиторії було проведення конкурсів. Проводили конкурси у прямому ефірі. Це допомогло залучити нову аудиторію та підтримати кількість підписників на одному рівні.
Після заповнення профілю на 100% запустили таргетовану рекламу.
5
Результати
Збільшили охоплення сторінки у 7 разів з моменту старту робіт
6
Выводы
У кожного бізнесу чи точки має бути своя сторінка у соцмережах. Це допомагає залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, а також збільшити продаж.
Таргетована реклама допомагає посилити ефект упізнаваності та залучити нову аудиторію, частина з якої стане клієнтами.
Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити