ТРЦ Мост-Сити

Кейс із просування найбільшого торгового комплексу м. Дніпро

Структура кейсу

1

1. Сторінка: instagram.com/mostcity_official

2. Тематика проекту: торговий центр

3. Мета: оформлення сторінки для подальшого просування через соцмережі

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Instagram

6. Тривалість роботи: серпень 2018 – досі

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Нема публікацій.

  • Не оформлені послуги, що є у торговому центрі.

  • Нова точка і немає впізнаваності.

3

Завдання

  • Опрацювання цільової аудиторії

  • Створення стратегії

  • Написання рубрик та контент-плану

  • Заповнення профілю

  • Модерація коментарів та повідомлень

  • Таргетована реклама

4

Етапи реалізації проекту

Насамперед створили сторінку та зробили всі потрібні підв’язки для таргетованої реклами. Розробили стратегію та написали контент-план.

  1. Заповнення профілю почали з написання шапки профілю, заповнення контактів та перших публікацій.

  2. Другим етапом було заповнення профілю. Прописали копірайти.

  3. Заповнили Highlights (збережені історії).

  4. Для залучення аудиторії використовували відео в IGTV. Це огляди товарів та магазинів, які є у ТЦ.

  5. Одним із способів залучення та утримання аудиторії було проведення конкурсів. Проводили конкурси у прямому ефірі. Це допомогло залучити нову аудиторію та підтримати кількість підписників на одному рівні.

  6. Після заповнення профілю на 100% запустили таргетовану рекламу.

5

Результати

Збільшили охоплення сторінки у 7 разів з моменту старту робіт

6

Выводы

У кожного бізнесу чи точки має бути своя сторінка у соцмережах. Це допомагає залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, а також збільшити продаж.

Таргетована реклама допомагає посилити ефект упізнаваності та залучити нову аудиторію, частина з якої стане клієнтами.

Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!