Таргетована реклама

Використовується для залучення цільової аудиторії за допомогою реклами, в якій задаються певні параметри (стать, вік, місце проживання, соціальний статус). Така система дозволяє з невеликими витратами залучити потенційних клієнтів.

5

років на ринку

15

експертів в маркетингу

350

виконаних робіт

15

країн

Хочете збільшити кількість клієнтів?

Що таке таргетована реклама?

Як працює таргетована реклама?

Метою таргетованої реклами є залучення потенційно зацікавленої аудиторії. Це допомагає безпомилково визначити, буде цікавий ваш продукт клієнту чи ні. Ви зможете налаштувати розсилку для будь-якої категорії людей. Вона може бути максимально деталізованою, наприклад, «працівники офісів у місті Київ, які займаються бухгалтерією віком від 35 до 60 років» або більш узагальненою: «дівчата віком від 18 років в Україні». Далі, рекламний креатив (текст, відео, фото-оголошення) буде видно лише цільовій аудиторії.

Важливо зауважити, що більшість фахівців з таргету гарантують збільшення кількості підписників та відміток у соціальних мережах чи відвідувань сайту, але не кількість покупок чи записів на послуги. Ми ж вивчаємо ринок вздовж і впоперек перед тим, як налаштувати вам таргетовану рекламу, тому ви гарантовано отримаєте зростання прибутку.

Переваги налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах

  1. Відображається лише для цільової аудиторії

Дозволяє збільшити можливість купівлі або замовлення послуги цільовою аудиторією.

  1. Можливість персоналізації

Орієнтуючись на підлітків, можна створити рекламу зі сленгом, мемами та трендами. А для бізнес-партнерів розробити коротку презентацію свого продукту. Більше різноманітності – більше можливостей.

  1. Швидка оптимізація

Статистика показує, що ви не потрапили до мети? Раптом змінилася цінність бренду? Ви випустили продукт, який розширює цільову аудиторію? Не біда – таргетована реклама підлаштовується під будь-які потреби.

  1. Можливість роботи з базами даних

Таргетована реклама дозволяє завантажувати вже сформовану аудиторію та показувати рекламу на LAL (look-a-like, схожу аудиторію).

Які види націлення ми пропонуємо?

Для ефективного попадання в ціль існує кілька видів таргетингу:

  1. За демографічними показниками
  2. Геотаргетинг
  3. Характеристики поведінки та соціальної діяльності
  4. За інтересами
  5. Ретаргетинг
  6. На базу контактів клієнтів.

Ми підбираємо для вас оптимальний варіант комбінації видів націлення, щоб ви змогли збільшити власний прибуток вже за кілька тижнів. Використання інших рекламних інструментів допомагає нам досягати високих результатів.

Отримати прорахунок

Вартість послуг
(за 1 календарний місяць роботи над проектом)

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

Наші клієнти

Поширені запитання

Який термін налаштування рекламної кампанії?

До 10 робочих днів

Як довго чекати результат?

Термін досягнення результату залежить виключно від цілей, які Ви ставите перед нами, бюджетів з якими Ви готові виділяти і від поточних реалій вашої спільноти.

Яка ефективність реклами в соціальних мережах?

За допомогою складних інструментів, присутніх в соціальних мережах, висококваліфіковані фахівці можуть налаштувати фільтри таким чином, що реклама буде показана виключно тисячам Вашим потенційним клієнтам, виділяючи їх серед мільйонів звичайних користувачів, тим самим заощаджуючи рекламний бюджет і підвищуючи конверсію.

image image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!