Статистика показує, що у 2021 році кількість зареєстрованих у соціальних мережах користувачів досягла 26 млн, тобто 60% мешканців України. SMM націлений саме на роботу із цими клієнтами. Він дає брендам можливість відкрити ефективний канал просування в Інтернеті, запускати прибуткові реклами та стежити за динамікою без грошових та тимчасових витрат.
Ведення сторінки в соціальних мережах – це справжнє мистецтво та важка праця, від якої залежатиме особливість сприйняття вашого бренду користувачами. Клієнту потрібен актуальний контент, вивчення якого витрачається мінімум часу і який викликає лише одне питання: «куди платити». Тобто важливо зробити так, щоб реклама не лише приносила прибуток, а й створювала особу бренду. На це насамперед націлена робота SMM – спеціаліста.
Переваги реклами у соціальних мережах
- Проста оцінка ефективності
Використовуйте вбудовані функції соціальних мереж для перегляду кількості переходів, поведінки користувачів та конверсії.
- Збільшуйте цільову аудиторію
Створюйте контент на різних платформах, щоб залучати більше користувачів.
- Зміцнюйте довіру до бренду
Спілкуйтеся з клієнтами, слухайте їхні пропозиції щодо покращення вашої компанії, створюйте цілу спільноту.
Що робить SMM спеціаліст?
Мета SMM – знайти покупців серед аудиторії соціальних мереж, розробляти контент, відповідати на запитання клієнтів, створювати приємний образ бренду, що запам’ятовується. Але SMM фахівець робить не лише це. Його основні завдання:
- Створювати контент-план;
- Слідкувати за інфоприводами;
- Керувати процесом створення контенту;
- Налаштовувати просування постів;
- Слідкувати за ефективністю рекламної кампанії.
Стратегія SMM
Розробити контент-план та простежити за створенням фото (текстів) можна самостійно. Ми це розуміємо, тому пропонуємо набагато більше. Співпрацюючи з нами, ви отримаєте:
-
- Усі інструменти для відстеження ефективності рекламної кампанії;
- Створення образу компанії, якому довірятимуть;
- Погляд на ведення контенту від кваліфікованих спеціалістів;
- Простий та зрозумілий алгоритм дій для подальшого розвитку контенту компанії.