SMМ (Маркетинг у соціальних мережах)

Це інструмент інтернет-маркетингу для залучення клієнтів із соціальних мереж. Відмінне рішення для просування бренду, збільшення цільової аудиторії, підвищення продажів.

5

років на ринку

15

експертів в маркетингу

350

виконаних робіт

15

країн

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

Як працює SMM?

Статистика показує, що у 2021 році кількість зареєстрованих у соціальних мережах користувачів досягла 26 млн, тобто 60% мешканців України. SMM націлений саме на роботу із цими клієнтами. Він дає брендам можливість відкрити ефективний канал просування в Інтернеті, запускати прибуткові реклами та стежити за динамікою без грошових та тимчасових витрат.

Ведення сторінки в соціальних мережах – це справжнє мистецтво та важка праця, від якої залежатиме особливість сприйняття вашого бренду користувачами. Клієнту потрібен актуальний контент, вивчення якого витрачається мінімум часу і який викликає лише одне питання: «куди платити». Тобто важливо зробити так, щоб реклама не лише приносила прибуток, а й створювала особу бренду. На це насамперед націлена робота SMM – спеціаліста.

Переваги реклами у соціальних мережах

  1.  Проста оцінка ефективності

Використовуйте вбудовані функції соціальних мереж для перегляду кількості переходів, поведінки користувачів та конверсії.

  1.  Збільшуйте цільову аудиторію

Створюйте контент на різних платформах, щоб залучати більше користувачів.

  1.  Зміцнюйте довіру до бренду

Спілкуйтеся з клієнтами, слухайте їхні пропозиції щодо покращення вашої компанії, створюйте цілу спільноту.

Що робить SMM спеціаліст?

Мета SMM – знайти покупців серед аудиторії соціальних мереж, розробляти контент, відповідати на запитання клієнтів, створювати приємний образ бренду, що запам’ятовується. Але SMM фахівець робить не лише це. Його основні завдання:

  1.  Створювати контент-план;
  2.  Слідкувати за інфоприводами;
  3.  Керувати процесом створення контенту;
  4.  Налаштовувати просування постів;
  5.  Слідкувати за ефективністю рекламної кампанії.

Стратегія SMM

Розробити контент-план та простежити за створенням фото (текстів) можна самостійно. Ми це розуміємо, тому пропонуємо набагато більше. Співпрацюючи з нами, ви отримаєте:

    • Усі інструменти для відстеження ефективності рекламної кампанії;
    • Створення образу компанії, якому довірятимуть;
    • Погляд на ведення контенту від кваліфікованих спеціалістів;
    • Простий та зрозумілий алгоритм дій для подальшого розвитку контенту компанії.
Отримати прорахунок

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

Наші клієнти

image image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!