3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Google ADS (PPC)
6. Тривалість роботи: 13.09.2021 – 28.10.2021
2
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт
Низька кількість цільових звернень.
Ніколи не налаштовували контекстну рекламу.
3
Завдання
Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова
Підготовка рекламних оголошень
Підготовка розширень
Вивантаження кампаній
Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок
Оптимізація рекламних кампаній
Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
На першому етапі зібрали та структурували семантику (кампанії/групи) та підготували рекламні оголошення. Також додали фіксовані дані по аудиторіях та розширили список мінус-слів.
Запустили дві кампанії, налаштувавши ключові слова та мінус-слова. Бюджет на день складав 100 грн.
5
Результаты
Пошукова мережа
Пошукова кампанія тривала два з половиною місяці. За цей короткий термін нам удалося отримати понад 100 конверсій. Бюджет на весь період становив 6,5 тис. грн. Оскільки LTV у цій ніші досить високий, конверсійна ціна 60 грн – дуже хороший показник.
6
Висновки
Цей кейс демонструє, що при невеликих бюджетах можна досягти чудових результатів за короткий термін.
На сьогодні ми продовжуємо працювати з цим клієнтом, розширювати рекламні оголошення та отримувати якісні цільові заявки.
Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест