Aquavita

Кейс з доставки питної води в Дніпро. Як можна залучати клієнтів за мінімальною ціною навіть із мінімальними бюджетами

Структура кейсу

1

1. Сторінка: https://aquavita.dp.ua

2. Тематика проекту: доставка води

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Google ADS (PPC)

6. Тривалість роботи: 13.09.2021 – 28.10.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Ніколи не налаштовували контекстну рекламу.

3

Завдання

  • Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова

  • Підготовка рекламних оголошень

  • Підготовка розширень

  • Вивантаження кампаній

  • Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок

  • Оптимізація рекламних кампаній

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

На першому етапі зібрали та структурували семантику (кампанії/групи) та підготували рекламні оголошення. Також додали фіксовані дані по аудиторіях та розширили список мінус-слів.

Запустили дві кампанії, налаштувавши ключові слова та мінус-слова. Бюджет на день складав 100 грн.

5

Результаты

Пошукова мережа

Пошукова кампанія тривала два з половиною місяці. За цей короткий термін нам удалося отримати понад 100 конверсій. Бюджет на весь період становив 6,5 тис. грн. Оскільки LTV у цій ніші досить високий, конверсійна ціна 60 грн – дуже хороший показник.

6

Висновки

Цей кейс демонструє, що при невеликих бюджетах можна досягти чудових результатів за короткий термін.

На сьогодні ми продовжуємо працювати з цим клієнтом, розширювати рекламні оголошення та отримувати якісні цільові заявки.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!