3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро (доставка по всій Україні)
5. Майданчики для просування: Google ADS (Пошук+КМС+Google Shopping+YouTube)
6. Тривалість роботи: 12.02.2019 – 28.10.2021
2
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт
Низька кількість цільових звернень.
Низька впізнаваність бренду.
Нема систематичних запусків реклами.
3
Завдання
Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова
Підготовка рекламних оголошень
Підготовка розширень
Вивантаження кампаній
Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок
Налаштування та підключення GTM, Google Analytics (для ремаркетингу та лал)
Оптимізація рекламних кампаній
Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали із тестування. На початковому етапі налаштували всі кампанії та якісно пропрацювали ключові та мінус-слова (українською, російською та англійською мовами).
Також додали фіксовані дані щодо аудиторій та налаштували збір аудиторій.
На етапі оптимізації удосконалили рекламні оголошення. Зібрали ремаркетингові аудиторії та розбили існуючі групи на більшу кількість. Це допомогло збільшити кількість цільових об’яв з більш чіткою відповідністю ключових слів та смислів.
Також підвищилися показники якості оголошень.
Паралельно було запущено кілька кампаній. Такі як: КМС, PPC та реклама в YouTube. Саме ця дія допомогла підвищити впізнаваність бренду та загальний CR.
5
Результати
КМС
Кампанія КМС була запущена у лютому 2019 року та тривала 10 місяців. За цей час ми отримали понад 24 тис кліків за середньої ціни за клік 1 грн. За бюджету за весь період 26,6 тис досягли 4,16 млн показів. Але через обмеження правил рекламної діяльності Google у медичній тематиці довелося відмовитися від подальшого використання інструменту.
Пошукова мережа
Пошукова кампанія була запущена у квітні 2021 року та тривала до жовтня 2021 року. За цей час ми здобули майже 400 конверсій. Бюджет на весь період складав 22,7 тис. Вартість конверсій була до 60 грн.
6
Выводы
Це був новий цікавий досвід для нас. Нова ніша та нові аудиторії. Правильним рішенням було тестування одразу кількох кампаній та акцент на найвдалішій.
Наш досвід допомагає паралельно вести кілька типів рекламних кампаній, у тому числі КМС та PPC. Саме це допомагає суттєво збільшити кількість клієнтів та нагадати про себе за допомогою ремаркетингу.
Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити