Iron Lock

Кейс з просування у контекстній рекламі аварійного відкриття замків у м.Дніпро

Структура кейсу

1

1. Сторінка: ironlock.com.ua

2. Тематика проекту: аварійне відкриття замків

3. Мета: збільшити впізнаваність бренду та підвищити конверсію

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Google ADS (КМС та пошукова мережа)

6. Тривалість роботи: 3.07.2018 – 05.09.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Нерелевантні оголошення.

  • Немає системності у запусках.

3

Завдання

  • Збір та структурування семантики (кампанії/групи), аналіз обсягу запитів, мінус слова

  • Підготовка рекламних оголошень

  • Підготовка розширень

  • Вивантаження кампаній

  • Налаштування гео/мови/розклад показів/стратегія призначення ставок

  • Налаштування та підключення GTM, Google Analytics

  • Оптимізація рекламних кампаній

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали з тестування. У перші місяці реклами розширили список мінус-слів, налаштували збирання аудиторій. Також отримали першу тисячу кліків.

Наступним етапом була оптимізація. Удосконалили рекламні оголошення та зібрали ремаркетингові аудиторії. Також розбили існуючі групи на більшу кількість. Як наслідок, це допомогло збільшити кількість цільових оголошень з більш чіткою відповідністю ключових слів та смислів. Таким чином, підвищивши показник якості оголошень.

Також було запущено точкову кампанію. За 2 місяці було одержано понад 200 конверсій.

5

Результати

Пошукова мережа

Понад рік тривала пошукова кампанія Google. Було досягнуто понад 1 млн. показів. При видатках у 371 тис. грн, досягли понад 70 тис. кліків. Середня ціна за клік була 5,18 грн.

КМС

Було кілька запусків КМС. Першу кампанію було запущено у грудні 2019 року. Наприклад, з 9 по 13 грудня нам удалося отримати майже 200 конверсій.

За три роки нам вдалося отримати майже 6 тис. конверсій за витрат 877 тис. грн.

6

Висновки

У таких нішах, як ця, з’єднуються дві складові: продаж продуктів та надання послуг. Для досягнення високих результатів ми об’єднали КМС та Пошукову рекламу.

У такій ніші складно прорахувати реальну конверсію, адже багато людей набравши в пошуковій системі, відразу дзвонять за номерами, вказаними в оголошенні. Тому що це термінова послуга і на роздуми часу може бути. І у таких ситуаціях важлива оперативність.

Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!