3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook
6. Тривалість роботи: 07.11.2019 – 25.06.2021
2
Проблеми з якими зіткнувся клієнт
Складність транслювати інформацію про продукт онлайн.
Нерегулярний потік клієнтів.
Низька впізнаваність бренду
3
Завдання
Створення стратегії просування та вирви продажів
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram
Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу
Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
На першому етапі тестування було запущено рекламу у стрічці. На етапі тестування встановили граничну ціну за лід – 6$. Бюджет на кожне оголошення складав 15 $ на день.
Після тестування підібрали кілька аудиторій, зокрема власну базу, LAL (lookalike аудиторію) та інші. Також працювали з холодною аудиторією:
5
Результати рекламної кампанії у перший місяць співпраці
Реклама у стрічці у Instagram. Середня ціна за лід: 7,5 $
Реклама у стрічці у Facebook. Середня ціна за лід: 3,3 $
6
Результати
Кількість лідів: 2 388
Середня вартість ліда: 5,4 $
Бюджет за весь період: 12 960,21 $
7
Выводы
Для досягнення таких результатів ми здійснили якісне тестування різних аудиторій. Саме це допомогло отримувати ліди у сфері нерухомості за ціною в середньому 5,4$.
Також сформували бази, які у разі потреби можна використовувати самостійно для отримання нових лідів та, відповідно, клієнтів.
Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест