ЖК Delight Hall

Кейс із просування сучасного житлового комплексу в історичному центрі Дніпра

Структура кейсу

1

1. Сторінка: instagram.com/delight.hall

2. Тематика проекту: нерухомість

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook

6. Тривалість роботи: 31.07.2020 – Зараз

2

Проблеми з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Недовіра до бренду.

  • Низька впізнаваність бренду.

3

Завдання

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram

  • Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

На першому етапі тестування було виділено 130 $ та отримано 6 перших заявок. Бюджет на кожне оголошення складав 11 $ на день.

Після тестування визначили кілька аудиторій, зокрема власну базу, LAL (look-a-like аудиторію) та інші. Також використали холодну аудиторію.

 

5

Результати рекламної кампанії у перший місяць співпраці

Реклама у стрічці у Instagram та Facebook. Середня ціна за лід: 10,18 $

 

6

Результати

Кількість лідів: 701

Середня вартість ліда: 10,18 $

Бюджет за весь період: 7 142,37 $

7

Висновки

Нерухомість – одна з найдорожчих ніш. Саме тому якісна заявка не може коштувати дешево. У цій рекламній кампанії нам вдалося досягти високих результатів та отримати максимально якісні заявки.

Ми продовжуємо працювати над цим проектом та отримуємо нові заявки щодня.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!