Port City

Кейс з просування житлового комплексу, розташованого на набережній Дніпра

Структура кейсу

1

1. Сторінка: instagram.com/portcity.dp.ua

2. Тематика проекту: нерухомість

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook

6. Тривалість роботи: 07.11.2019 – 25.06.2021

2

Проблеми з якими зіткнувся клієнт

  • Складність транслювати інформацію про продукт онлайн.

  • Нерегулярний потік клієнтів.

  • Низька впізнаваність бренду

3

Завдання

  • Створення стратегії просування та вирви продажів

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram

  • Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

На першому етапі тестування було запущено рекламу у стрічці. На етапі тестування встановили граничну ціну за лід – 6$. Бюджет на кожне оголошення складав 15 $ на день.

Після тестування підібрали кілька аудиторій, зокрема власну базу, LAL (lookalike аудиторію) та інші. Також працювали з холодною аудиторією:

 

5

Результати рекламної кампанії у перший місяць співпраці

Реклама у стрічці у Instagram. Середня ціна за лід: 7,5 $

Реклама у стрічці у Facebook. Середня ціна за лід: 3,3 $

 

6

Результати

Кількість лідів: 2 388

Середня вартість ліда: 5,4 $

Бюджет за весь період: 12 960,21 $

7

Выводы

Для досягнення таких результатів ми здійснили якісне тестування різних аудиторій. Саме це допомогло отримувати ліди у сфері нерухомості за ціною в середньому 5,4$.

Також сформували бази, які у разі потреби можна використовувати самостійно для отримання нових лідів та, відповідно, клієнтів.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!