3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook
6. Тривалість роботи: 31.07.2020 – Зараз
2
Проблеми з якими зіткнувся клієнт
Низька кількість цільових звернень.
Недовіра до бренду.
Низька впізнаваність бренду.
3
Завдання
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram
Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу
Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
На першому етапі тестування було виділено 130 $ та отримано 6 перших заявок. Бюджет на кожне оголошення складав 11 $ на день.
Після тестування визначили кілька аудиторій, зокрема власну базу, LAL (look-a-like аудиторію) та інші. Також використали холодну аудиторію.
5
Результати рекламної кампанії у перший місяць співпраці
Реклама у стрічці у Instagram та Facebook. Середня ціна за лід: 10,18 $
6
Результати
Кількість лідів: 701
Середня вартість ліда: 10,18 $
Бюджет за весь період: 7 142,37 $
7
Висновки
Нерухомість – одна з найдорожчих ніш. Саме тому якісна заявка не може коштувати дешево. У цій рекламній кампанії нам вдалося досягти високих результатів та отримати максимально якісні заявки.
Ми продовжуємо працювати над цим проектом та отримуємо нові заявки щодня.
Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест