3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook
6. Тривалість роботи: 1.05.2020 – 25.06.2021
2
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт
Низька кількість цільових звернень.
Нема систематичних запусків реклами.
Низька впізнаваність бренду.
3
Завдання
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram
Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу
Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали з тестування. Перші запуски були на холодну аудиторію та автоматичні плейсменти. На етапі тестування середня ціна за лід була 15,34 $.
Далі був етап оптимізації. З аналізу, найкращі результати показав запуск на LAL (look-alike аудиторію).
5
Результати рекламної кампанії
Кількість лідів: 304
Середня вартість ліда: 5,26 $
Бюджет за весь період: 1 600,29 $
6
Висновки
З кожним днем все більше компаній з нерухомості переходять до онлайн-продажу. Адже саме у соціальних мережах можна отримати якісні заявки. А за правильної побудови відділу продажів — високовідсоткову конвертацію їх у покупців нерухомості.
Наш досвід допомагає оптимізувати вартість заявок, зберігаючи їхню якість.
Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест