Ermolaev Center

Кейс з просування багатофункціонального житлового комплексу у самому центрі Дніпра

Структура кейсу

1

1. Сторінки проекту: instagram.com/ermolaev.center, ermolaev.center 

2. Тематика проекту: нерухомість

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook

6. Тривалість роботи: 1.05.2020 – 25.06.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Нема систематичних запусків реклами.

  • Низька впізнаваність бренду.

3

Завдання

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram

  • Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу

  • Аналіз результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

Запуск повноцінної рекламної кампанії розпочали з тестування. Перші запуски були на холодну аудиторію та автоматичні плейсменти. На етапі тестування середня ціна за лід була 15,34 $.

Далі був етап оптимізації. З аналізу, найкращі результати показав запуск на LAL (look-alike аудиторію).

5

Результати рекламної кампанії

Кількість лідів: 304

Середня вартість ліда: 5,26 $

Бюджет за весь період: 1 600,29 $

6

Висновки

З кожним днем все більше компаній з нерухомості переходять до онлайн-продажу. Адже саме у соціальних мережах можна отримати якісні заявки. А за правильної побудови відділу продажів — високовідсоткову конвертацію їх у покупців нерухомості.

Наш досвід допомагає оптимізувати вартість заявок, зберігаючи їхню якість.

Бажаєте збільшити кількість клієнтів?
Пройдіть простий тест

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!