ЖК Троицкий

Кейс з просування житлового комплексу, розташованого в одному з найпрестижніших історичних районів Дніпра

Структура кейсу

1

1. Сторінки проекту: instagram.com/troickiydpua , troickiy.dp.ua

2. Тематика проекту: нерухомість

3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів

4. ГЕО: Дніпро

5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook

6. Тривалість роботи: 28.10.2019 – 25.06.2021

2

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт

  • Низька кількість цільових звернень.

  • Нема систематичних запусків реклами.

  • Низька впізнаваність бренду.

3

Завдання

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook

  • Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram

  • Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу

  • Фіналізація результатів та надання звіту про виконану роботу

4

Етапи реалізації проекту

На першому етапі тестування, запустили рекламу у трьох форматах: відео, анімація та картинки. Щоденний бюджет становив 12 $. На етапі тестування отримали 41 заявку.

Наступним кроком запустили ретаргетинг на тих, хто переглянув перші 5 секунд відео, LAL (look-alike) та на холодну аудиторію.

 

5

Результати рекламної кампанії

Кількість лідів: 1 340
Середня вартість ліда: 10,29 $
Бюджет за весь період: 13 759 $

 

6

Висновки

З кожним днем все більше компаній з нерухомості переходять до онлайн-продажу. Адже саме у соціальних мережах можна отримати якісні заявки. А за правильної побудови відділу продажів високовідсоткову конвертацію їх у покупців нерухомості.

Наш досвід допомагає оптимізувати вартість заявок, зберігаючи їхню якість і при збільшенні бюджету охопити максимально цільових користувачів.

Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити

image image

Залиште заявку

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Наверх

Дякуємо!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Помилка!

Спробуйте ще раз!