3. Мета: збільшити існуючу базу потенційних клієнтів та збільшити кількість продажів
4. ГЕО: Дніпро
5. Майданчики для просування: Instagram, Facebook
6. Тривалість роботи: 28.10.2019 – 25.06.2021
2
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт
Низька кількість цільових звернень.
Нема систематичних запусків реклами.
Низька впізнаваність бренду.
3
Завдання
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Facebook
Підготовка, створення та запуск рекламної кампанії у Instagram
Оптимізація рекламних кампаній та передача лідів відділу продажу
Фіналізація результатів та надання звіту про виконану роботу
4
Етапи реалізації проекту
На першому етапі тестування, запустили рекламу у трьох форматах: відео, анімація та картинки. Щоденний бюджет становив 12 $. На етапі тестування отримали 41 заявку.
Наступним кроком запустили ретаргетинг на тих, хто переглянув перші 5 секунд відео, LAL (look-alike) та на холодну аудиторію.
5
Результати рекламної кампанії
Кількість лідів: 1 340
Середня вартість ліда: 10,29 $
Бюджет за весь період: 13 759 $
6
Висновки
З кожним днем все більше компаній з нерухомості переходять до онлайн-продажу. Адже саме у соціальних мережах можна отримати якісні заявки. А за правильної побудови відділу продажів високовідсоткову конвертацію їх у покупців нерухомості.
Наш досвід допомагає оптимізувати вартість заявок, зберігаючи їхню якість і при збільшенні бюджету охопити максимально цільових користувачів.
Хочете збільшити кількість клієнтів?
Відповіді на 5 простих питань допоможуть Вам це зробити